Lowells ambisjon er å levere en sømløs kundeopplevelse når vi overtar innfordringsprosessen.
Les mer
Økte levekostnader gjør at mange evaluerer sine behov for forsikringer. Her er noen tips til hvordan du beholder forsikringskundene.
Les mer
Data og samarbeid kan være nøkkelen til innovasjon, konkurransefortrinn og vekst. Lowell-dagen ga innsikt og inspirasjon!
Les mer
Nå er det igjen mulighet til å se Lowells fagwebinarer om inkasso. Lowells webinarer får alltid svært gode tilbakemeldinger fra deltakerne. Nå sender vi foredragene om igjen, men med ny mulighet til å stille spørsmål.
Les mer
Hvordan leder du noen fra milleniumsgenerasjonen, unge voksne, middelaldrende og de over seksti på samme tid? Professor Alf Rehn har svaret.
Les mer
Økonomiundervisning i skolen er ikke nok, vi må også snakke om økonomi i hjemmet, sier en ekspert i ungdomsøkonomi. Vi har satt sammen en liste over ting du bør lære barnet ditt.
Les mer
Strømmangel og skyhøye priser bekymrer både forbrukere og strømselskaper. Når kundene ikke kan betale strømregningen, er det viktig med tett samarbeid og gode relasjoner mellom selskapene som selger strøm og de som hjelper strømselskapene med å få betalt. Fortum og Lowell har skapt et bærekraftig samarbeid der forbrukeren er i fokus.
Les mer
Vi i Lowell brenner for å ta i bruk innovative løsninger. Med API-løsninger blir sluttkunden bedre ivaretatt, og bedriften din sparer kostnader.
Les mer
Robot-teknologi frigjør tid til å jobbe med oppgaver som krever empati og menneskelig dømmekraft. Les hvordan Lowell bruker roboter i hverdagen.
Les mer
Nå er det igjen mulighet til å se Lowells fagwebinarer om inkasso. Fjorårets webinarer fikk svært gode tilbakemeldinger fra brukerne, så vi sender foredragene om igjen, men med ny mulighet til å stille spørsmål.
Les mer
Lowell ønsker å være en partner for bedriftens kreditthåndtering. Da er det en styrke at vi kjenner bransjen din bedrift opererer i.
Les mer
NPS er en forkortelse av «Net Promoter Score». Det er en standardisert metode for markedsundersøkelse som brukes til å måle kundelojalitet.
Les mer
Vi har spurt sjeføkonomene i OBOS og Handelsbanken om hva som vil prege din lommebok og norsk økonomi i 2022.
Les mer
Det er lett å la seg friste til å gjøre impulskjøp på Black Friday. I år gjelder det imidlertid å være ekstra kritisk til egen kjøpelyst. Se hvorfor.
Les mer
Hjemmekontoret gir andre sikkerhetsutfordringer enn når du starter dagen på din vanlige arbeidsplass. Her er tipsene du trenger.
Les mer
Lowell vet at mange fakturaer blir sendt til inkasso. Vi har derfor noen spørsmål som vi anbefaler at du og din bedrift finner gode svar på for å øke andelen fakturaer som blir betalt - og for å sikre kontantflyten. Se vår sjekkliste.
Les mer
Les vårt temanummer om hvordan nordmenn forholder seg til egen privatøkonomi og hvordan de har blitt påvirket av koronakrisen.
Les mer
For å redusere menneskelige feil og få bedre risikostyring jobber Lowell aktivt med intelligent automatisering, basert på Robotic Process Automation (RPA).
Les mer
Mens bruken av digitale tjenester har eksplodert, er det fortsatt mange bedrifter som ikke har tatt det digitale spranget. Det bekymrer ekspertene.
Les mer
Tallene fra Lowells nordiske Betalingsindikator viser at det er de unge voksne som er koronapandemiens øknomiske tapere.
Les mer