Lowellbloggen | Tjenesteopplevelse

Samlet til frokost for å finne nøkkelen til suksess!

Data og samarbeid kan være nøkkelen til innovasjon, konkurransefortrinn og vekst. Lowell-dagen ga innsikt og inspirasjon!
Les mer

Roboter elsker rutiner

Robot-teknologi frigjør tid til å jobbe med oppgaver som krever empati og menneskelig dømmekraft. Les hvordan Lowell bruker roboter i hverdagen.
Les mer

Bransjekunnskap er nøkkelen til godt partnerskap

Lowell ønsker å være en partner for bedriftens kreditthåndtering. Da er det en styrke at vi kjenner bransjen din bedrift opererer i.
Les mer

Hvordan kan vi i Lowell forbedre kundeopplevelsen?

NPS er en forkortelse av «Net Promoter Score». Det er en standardisert metode for markedsundersøkelse som brukes til å måle kundelojalitet.
Les mer

Er din bedrift i rute med det digitale skiftet?

Mens bruken av digitale tjenester har eksplodert, er det fortsatt mange bedrifter som ikke har tatt det digitale spranget. Det bekymrer ekspertene.
Les mer

Svindlerne tar aldri ferie

Følg ekspertenes tips og unngå at bedriften din blir svindlet i sommer.
Les mer

Artikler etter emne