Få bedre dialog med kundene dine gjennom roboter og kunstig intelligens

Av Carl-Petter Udvang 27. november 2018

Bedre dialog med roboter? Ja, absolutt! Roboter og kunstig intelligens kan implementeres i kundedialogen for å gi raskere svar og avlaste blant annet kundeservice med trivielle spørsmål. I denne artikkelen kan du lese om hvordan du kan lykkes med dette i din virksomhet.

Les mer

Temaer: betalingsoppfølging, AI, teknologi, kundebehandling

Hvordan jobber en inkassosaksbehandler?

Av Kaltoum Laatiaoui 15. august 2017

Tenker du på inkassosaksbehandlere som personer som kun har fokus på å inndrive penger på vegne av kreditor? Arbeidsoppgavene til en inkassosaksbehandler er mye mer variert enn som så, og de jobber i stadig større grad ut fra et overordnet skyldnerperspektiv. I dette blogginnlegget får du et innblikk i en saksbehandlers oppgaver.

Les mer

Temaer: inkassotjenester, kundebehandling

Om Lowellbloggen

Lowellbloggen skrives av Lowell – en av Norges ledende leverandører av faktura og inkassotjenester. 

Besøk www.lowell.no

Siste innlegg