Få bedre dialog med kundene dine gjennom roboter og kunstig intelligens

Av Carl-Petter Udvang 27. november 2018

Bedre dialog med roboter? Ja, absolutt! Roboter og kunstig intelligens kan implementeres i kundedialogen for å gi raskere svar og avlaste blant annet kundeservice med trivielle spørsmål. I denne artikkelen kan du lese om hvordan du kan lykkes med dette i din virksomhet.

Les mer

Temaer: betalingsoppfølging, AI, teknologi, kundebehandling

Slik kan kunstig intelligens gi bedre betalingsoppfølging av kundene dine

Av Carl-Petter Udvang 13. november 2018

Kunstig intelligens (AI) kan gi betydelige forbedringer for både debitorer og kreditorer. Det har ennå ikke fått noen bred anvendelse innen betalingsoppfølging, men det vil endre seg. I dette innlegget gir vi deg en forklaring på ulike former for AI og eksempler på hvordan du kan bruke teknologien i betalingsoppfølging.

Les mer

Temaer: AI, betalingsoppfølging, fakturaprosesser, teknologi, inkasso

Om Lowellbloggen

Lowellbloggen skrives av Lowell – en av Norges ledende leverandører av faktura og inkassotjenester. 

Besøk www.lowell.no

Siste innlegg