Bedre dialog med roboter? Ja, absolutt! Roboter og kunstig intelligens kan implementeres i kundedialogen for å gi raskere svar og avlaste blant annet kundeservice med trivielle spørsmål. I denne artikkelen kan du lese om hvordan du kan lykkes med dette i din virksomhet.
Få bedre dialog med kundene dine gjennom roboter og kunstig intelligens
Av Carl-Petter Udvang 27. november 2018
Temaer: kundebehandling, teknologi, AI, betalingsoppfølging
Slik kan kunstig intelligens gi bedre betalingsoppfølging av kundene dine
Av Carl-Petter Udvang 13. november 2018
Kunstig intelligens (AI) kan gi betydelige forbedringer for både debitorer og kreditorer. Det har ennå ikke fått noen bred anvendelse innen betalingsoppfølging, men det vil endre seg. I dette innlegget gir vi deg en forklaring på ulike former for AI og eksempler på hvordan du kan bruke teknologien i betalingsoppfølging.
Temaer: inkasso, teknologi, AI, betalingsoppfølging, fakturaprosesser